Leeuwendaal Logo
Careyn
Careyn zoekt een:

Directeur Vastgoed en Facilitair

Leeuwendaal zoekt voor Careyn een gedreven directeur Vastgoed en Facilitair 

De organisatie

Careyn is een grote en ambitieuze zorgorganisatie die sterk in ontwikkeling is. Zij biedt op professionele wijze zorg en behandeling aan de meest kwetsbare ouderen van onze samenleving en zet zich in voor het welzijn van haar cliënten, met als werkgebied de Utrechtse Heuvelrug tot de Zuid Hollandse Eilanden. De vakbekwame en betrokken medewerkers van Careyn staan klaar om hulp en ondersteuning te bieden, zowel in haar verpleeghuizen als bij cliënten thuis. Persoonlijk en altijd dichtbij, want samen werkt het beter.  

De ambitie van Careyn is om één van de beste werkgevers in de zorg te zijn waarin collega’s zich verbonden voelen en trots zijn om bij Careyn te werken, zowel nu als in de toekomst. Er wordt samengewerkt aan een werkomgeving waar collega’s op één staan, waarin het fijn, gezond en leuk is om bij Careyn te werken.

Careyn maakt actief gebruik van (zorg)technologie die de zelfredzaamheid van ouderen kan ondersteunen en het welzijn van cliënten en verlichting van de werkzaamheden van zorgmedewerkers kan verhogen. Aansluitend op haar verduurzamingsagenda zal er de komende periode nader geïnvesteerd worden in onder andere inzet van moderne en waar mogelijk klimaat neutrale huisvesting en een modernere ICT-infrastructuur.

De opgave

De organisatie is sterk in ontwikkeling. En is op weg naar één Careyn. In de nieuwe situatie ontstaat een organisatie met, naast de vier districten, één serviceorganisatie voor de Careyn-brede bedrijfsvoering, waarin de directeur Vastgoed en Facilitair onderdeel is.

De directeur Vastgoed en Facilitair draagt de verantwoordelijkheid voor de afdelingen Vastgoed en Facilitaire Services, bestaande uit vier managers, vastgoedadviseurs en projectleiders, die circa 170 medewerkers aansturen. De directeur implementeert het nieuwe plan op vastgoed en facilitaire zaken, met visie en beleid, maar ook op personele, financiële, kwaliteit en compliance aspecten.

 

Profiel

Voor deze uitdagende positie zoeken wij een stevige directeur met veel ervaring in het leiden van veranderingen, met sterke managementvaardigheden, opgedaan bij complexere grote (non-) profit organisaties, bij voorkeur in de zorg. Je bent de brug tussen visie en uitvoering op het gebied van vastgoed en facilitair en enthousiast en gedreven om de uitdagingen met beide handen aan te pakken. Daarnaast gaat het leggen van verbindingen, en het aanjagen en initiëren van interne en externe samenwerking je van nature gemakkelijk af. Je bent een leider die draagvlak kan creëren en zakelijk kan optreden als het nodig is.  

Je hebt ruime ervaring op het gebied van vastgoed en nieuwbouwprojecten en beschikt over kennis en ervaring in facilitaire zaken. Om de uitdagingen in goede banen te laten leiden ben je snel van begrip en heb je een ‘out-of-the-box’ mentaliteit, je bent analytisch sterk en kunt snel schakelen tussen werkzaamheden. Jouw enthousiasme en warme persoonlijkheid draagt bij aan de trots voor de afdelingen Vastgoed en Facilitair en werkt inspirerend. 

Wat biedt Careyn?

In deze functie kom je te werken in een gedreven zorgorganisatie die sterk in ontwikkeling is, met uitdagingen op alle niveaus. Deze vacature bied je een mooie kans om écht maatschappelijk bij te dragen aan de ontwikkeling van Careyn. De opdracht die er ligt is complex en uitdagend en je komt te werken in een dynamische werkomgeving.

Inschaling, afhankelijk van opleiding, kennis en ervaring, gegeven de zwaarte en complexiteit van de opgave, in FWG 80, zijnde maximaal € 11.371,-- bruto per maand, (cao VVT), op fulltime basis bij 36 uur per week. Careyn kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden conform de cao-VVT, waaronder 8,33% eindejaarsuitkering, 8% vakantiegeld, vakantie-uren, een persoonlijk levensfasebudget en pensioenopbouw. 

Informatie

Wil je meer weten over deze organisatie, de inhoud van de functie, de opgave en de profielschets, lees dan het wervingsprofiel dat je rechts bovenaan deze pagina kunt downloaden. De procedure wordt begeleid door Irene Vervelde, senior adviseur executive search in samenwerking met Maxine van Ekelenburg, research consultant. 

Solliciteren

Om te solliciteren, klik op de solliciteerbutton en volg de stappen zoals aangegeven. Tijdens het proces wordt gevraagd om je emailadres, persoonsgegevens, cv en een motivatiebrief.  

We ontvangen je reactie graag uiterlijk op zondag 6 april 2025.

 

Locatie: Rotterdam/Utrecht
Functieomvang: Fulltime
Sluitingdatum: 06-apr.-2025

Niet gevonden wat je zocht?

Bekijk deze vergelijkbare vacactures

Open sollicitatie

Junis

Voorzitter raad van bestuur

Junis
Alphen aan den Rijn 07-05-2023
Stichting Leerplein055

Voorzitter college van bestuur

Stichting Leerplein055
Apeldoorn 16-04-2023